środa, 20 sierpnia 2008

Po przerwie wakacyjnej

Minał okres wakacji i laby. Po obronie pracy magisterskiej nie mogłem przez jakiś czas dojść do siebie - w czym z pewnością usilnie pomagał mi alkohol ;). Potem wyjechałem ze znajomymi na długo wyczekiwany rejs po Mazurach (długi, bo aż ponad trzy tygodniowy). No a teraz..., teraz znów wróciłem do świata żywych i czas odświeżyć wiele spraw, między innymi tego bloga :)

Rozpocząłem prace w ifirma.pl, po moim długim maratonie po firmach IT we Wrocławiu. Zatrudnony jestem jako programista Java oraz PL/SQL, zatem spodziewać się można, że sporo zagadnień na blogu związanych będzie teraz z Oraclem. Obecnie w pracy rozgryzam sprawy związane z webserwisami, więc zapewne jakieś relacje z moich walk z Axis'em (implementacja z Apache'a) się tu pojawią.

Generalnie każdego dnia czegoś nowego się uczę, nierzadko na własnych błedach. Chciałbym aby ten blog był też zapiskiem z tych moich walk i pojedynków z technologiami, tak żeby w przyszłości mógł ktoś kiedyś z tego skorzystać.

Aby zatem nie przedłużać, w wielkim skrócie: I am back :)

1 komentarz:

Paweł pisze...

@anonimowy: Hmmm... nie bede sie rozpisywal, ujme w punktach najwazniejsze sprawy:

* ciekawe warunki finansowe
* aplikacja developowana w Scrum (takie pelne z codziennymi meetingami itp)
* wew. projekty Power Media - podejrzewalem ze beda tam pracowac webscy ludzie, gdyz rozumowalem outsourcingowa firma PM bedzie zabierac najlepszych do siebie. No i sie nie zawiodlem, mozna sie sporo nauczyc.